بسم الله الرّحمن الرّحیم

خطبه‌ی ولادت حضرت مهدی (عج)

۲۱ فروردین ۹۹

سلام بر زمان و ثانیه‌هایش که انتظار را معنا می‌کند تا پیچیدگی خلقت از غلاف خویش خارج گشته و همگان به معنای غیب آگاه شوند. اینک توان
سلام بر زمان و ثانیه‌هایش که انتظار را معنا می‌کند تا پیچیدگی خلقت از غلاف خویش خارج گشته و همگان به معنای غیب آگاه شوند. اینک توان عقلی مردمان ناتوان از درک نیمه شعبان است. نیمه‌ای که با خود اعجاز خلقت را به همراه دارد. مردمان آن زمان برای حل این معجزه‌ی الهی به عقل کودکانه‌ی خویش متوسل می‌شدند. ایستادگی در مقابل منجی حق، وجودی که همواره کشتی زمان را به طرف حقیقت آفرینش هدایت می‌کند تا رسالت معنای خویش را در اتمام آمدن رسولان الهی دریابد.
اینک ضربان قلب‌ها نیازمند دارویی است تا حیاتش به پایان نرسد. جانی که به دو حیات معنا شده. حیاتی طیبه و مماتی که حیاتی را در پی ندارد. امت کنونی رسول خاتم (ص) در مماتی گرفتار شده که توان عقلی قادر به محاسبه‌ی آن نمی‌باشد. پس به طرف غیبی دست تمنا می‌گشاید که از تفکر به آن می‌گریخته. اینک صاحب‌الزمان (عج) را می‌جوید تا آشفتگی عقلش را معنا کند. زندگی که تکرار مکررات بوده در تمام لحظاتش، اینک به گوشه‌ای خزیده تا ترسش را پنهان کند. همگان به‌صورت ویروسی مرموز درآمده‌اند تا حیات دیگری را مورد حمله قرار دهند. پس با وحشت از اینکه به دست پدر یا مادر یا نزدیکان به قتل برسند، جانشان در برزخی شگفت‌انگیز به سر می‌برد. چاره‌ی این برزخ فرار از جانی است که امنیتش را شیطان ربوده. باید بندهای این دام هولناک را با دستان محکم امامت بگشاید. همان دستی که در تمام زمان‌ها گیرنده‌ی دست نیازمندان حق بوده.
امروز در چهره‌های پوشیده و چشمان اشک‌بار یاران وحشت جانی نهفته که دشمن خویش را نمی‌شناسد. آمده تا از مولایش مدد گیرد. در این اضطراب‌ها دل‌هایتان را با نامش زنده کنید تا وعده‌ی حق در جانتان جای گیرد. او می‌آید زمان‌ها را به یکدیگر برساند. آغوش حق منتظر است تا بار دیگر به ندای اللهم عجل لولیک الفرج پاسخ دهد. او را بخوانید:

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود خطبه