بسم الله الرّحمن الرّحیم

خطبه افتتاحیه مهدیه صاحب الزمان (عج)

۲۶ بهمن ۱۴۰۰

ای مهمانان کوی عشق ‌در این لحظات با عظمت اولین خطبه‌ای که سال 1384 در افتتاح مهدیه صاحب الزمان (عج) خوانده شد را برای دوستانی که در آن روز حضور نداشتند و یادآوری برای سایر عزیزان قرائت می کنیم.
با سلام و تشکر از همکاری و مساعدت منتظران حضرت مهدی (عج) در افتتاح مهد تربیت و عشق حضرتش در روز ولادت پدر گرامی‌اش حضرت علی بن ابیطالب (ع) که تولد امیر مؤمنان یعنی متولد شدن نور هستی‌بخش قرآن کریم و آغاز هدایت و امامت و نزول آیه‌ی إنما ولیکم اللّه و رسولُه و احسان به فقیران ولایت.
ای منتظران نور، روز جمعه تمام هستی در تپش آمدن وعده‌ی الهی است و به فرموده‌ی قرآن کریم و آیه “بقیة اللّه خَیرٌ لکم إن کُنتم مومنین” باب وحی و تربیت امام زمان (عج) که درب آن را پروردگار در قرآن کریم باز کرد و ما همگی امانت‌دار این امانت الهی هستیم و این باب که به نام مبارک امام دوازدهم امروز در قلب‌ها افتتاح می‌شود و امید است که با یاری رب جلیل همگی آنانی که در دل نجوای عشق با سرور هستی دارند بتوانند از مائده این باب برای رسیدن به دولت عشق استفاده کنند. استفاده‌ی معنوی و روحانی، استفاده‌ای که در آن کسب معرفت الهی، کسب انسانیت، کسب بزرگی و آغاز ظهور حضرت با نوای عشق یاران و دوستان.
انشاءاللّه برادران و خواهران من که ۱۳ سال این باب را باز نگه داشتند و امروز روز جایزه گرفتن است. برادران و خواهران من چه بسا حضرت نظری به جمع ما بیفکند و ما را مورد لطف و محبت وجود بزرگشان قرار بدهند.
هرگز، عزیزان بی‌دلیل اینجا جمع نشدند. هرگز، این باب بی‌دلیل باز نشده است. این پرچم، پرچم ولایت حضرت امام زمان (عج) است. الآن که آل یاسین خوانده می‌شود و سلام به وجود مبارکشان داده می‌شود، خواهران و برادران من آن‌چنان به حضرت سلام بدهید که به بهترین مائده‌ی آسمانی باید سلام داد. آن‌چنان مؤدب به این گوهر الهی، به گوهر زیبای خلقت که حضرت زهرای اطهر (س) فرمودند که: وجود مبارکشان جوهره‌ی کوثر است. از اینکه ما گنه‌کاران را دور این پرچم جمع کردند و همه ما را مورد لطف خودشان قرار دادند بسیار سپاسگزاریم. اگر وجود مقدسشان نظری به جمع ما دارند استدعا دارم از حضرتشان ‌که به بد و خوب ما نگاه نکنند و دست یاری‌شان را از سر ما برندارند. ما را زیر پرچم ولایتشان قرار بدهند و در این روز که آغاز نور ولایت از کعبه مکرمه است دیوار لطف حضرتش آن‌چنان ترک بخورد که ما هم در آن جای بگیریم و از این مائده استفاده کنیم انشاء اللّه.

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود خطبه