بسم الله الرّحمن الرّحیم

(محرم 1441 ه.ق- در انتظار دولت عشق)

خطبه‌ی روز عاشورا

۱۹ شهریور ۱۳۹۸

سلام بر طور. طور عشق. طور دلدادگی. طور انتظار. پایان عمری مطهر. امروز دولت عشق ظهور می‌کند. منتظران عاشق انتظارشان پایان می‌پذیرد. آیات قرآن کریم به میدان عمل می‌آید. قوم کافر خود را معرفی می‌کند. ما مأموریت داریم تا بیعت شما را اعلام کنیم. اگر با ما همراه شوید از این صحرا نجات پیدا می‌کنید. در کنار پسر علی‌بن‌ابی‌طالب جز شکست نصیبتان نمی‌شود. یاران امام با قدم‌هایی مصمم دل زمان را در اختیار می‌گیرند. آیات قرآن کریم محقق می‌شود. یک نفر در مقابل ده نفر. ده نفر در مقابل صد نفر. جنگ را آغاز می‌کند. شور دریدن دل باطل قرار از جان حق‌مداران را گرفته است.
چه فلسفه‌ای در طلوع دهمین روز است که توانسته زمان را در حق متوقف کند. انوار درخشان خاندان نبوت دل باطل را می‌شکافد تا رسالتی را جاودان سازد که رسولش عمر با برکتش را در رساندن پیام پروردگار کریم در جنگ با جاهلیت گذراند. افسوس که جهل در جان مردمان هزار چهره دارد. هر بار چهره‌ای آشکار شود جای خویش را به چهره‌ی دیگر می‌دهد تا در نقاب مسلمانی دست به شقی‌ترین اعمال بزند. چند صباحی بر صفحه‌ی زمان بماند و بر جان‌های جاهلین دهر حکومت کند. برود و جای خویش را به دیگری بسپارد.
امروز پایان انتظار برای دیدن شکوه و جلال حق در مقابل باطل است. قرن‌ها از این میدان جنگ می‌گذرد. این چه حرارتی است که سینه‌ها را به مانند آتش‌فشانی می‌گدازد. دل زمان از چه به درد آمده. مزد شهیدان امروز با پروردگارشان است. پس چه رمزی در این بی‌قراری نهفته است. شما چگونه توان توصیف این روز با شکوه را دارید. جانتان چه پاسخی برایش آماده ساخته. پرونده‌ی ماندتان در پای طور امروز بسته می‌شود. حاصلش را در عملتان باید بیابید.
شما امت امامی هستید که قرآن کریم در معرفی‌اش می‌فرماید: جاءالحق و زهق الباطل. اگر همراه نابود کننده‌ی باطل قدم برندارید همانند قومی هستید که دعوت به حق را با شمشیر جهل پاسخ می‌دهد و این شمشیر جز زخمی کردن جان صاحب خویش قدرت دیگری ندارد. او برای خودش برزخی فراهم می‌کند که جز سوزاندن ساعات عمرش حاصل دیگری ندارد.
امروز روز بیعت با حق است. از باطل جانتان با مدد گرفتن از حق مداران جدا شوید تا در آیینه‌ی حق امامی را ببینید که به شما می‌نگرد و اعلام می‌دارد، پرچم عاشوراییان در دست کسی است که جانش را از خشم خدا برهاند تا شعار صحرای کربلا در جانشان طنین‌انداز شود که منم پاسخ دهنده به هل من ناصر ینصرنی. اگر جزءِ حق مداران بودی با هر ضربه‌ای که به باطل می‌زنی او را به مدد بخوان تا فرج جانت گشوده شود و تو را با نوای منتظران حقیقی دولت ظهور همراه کند. به فرجی که همواره گشاینده‌ی برکتی عظیم است. پس او را بخوان:

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود خطبه

 

بازگشت به صفحه خطبه‌های محرم ۱۳۹۸