بسم الله الرّحمن الرّحیم

هفته‌ی چهاردهم (جواب عکس و آزمایش)

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰

30 جمادی الاول 1432 (هفته‌ی پنجم ماه جمادی الاول)

شکر به نام آغاز کننده‌ی پر رمز و رازی که آنچه را آفرید، به‌عنوان کتابی نام برد و کتاب را در معجزه‌اش معتبر، پس به خوانندگان آن امر فرمود: «از آنچه برایتان نازل کردم اطاعت کنید تا رستگار شوید» اطاعت کنندگان، خود راه را انتخاب کردند. گاه مانند فرزندی که از احتیاج و وحشتِ از تنهایی به‌طرف پدر و مادرش می‌رود؛ چون از ناشناخته‌ها می‌ترسد و وقتی آن‌ها را شناخت، دیگر پدر و مادر را در محورِ محبت، دوست می‌دارد و به دنبال زندگیِ پر رمز و راز خود می‌رود و وقتی مادر یا پدر احوالش را می‌پرسد، یا خوب است یا مریض است و یا با درونی که آن را مخفی می‌کند پاسخ می‌دهد؛ پس رشد را در مرحله‌هایش می‌گذراند و کودک باقی نمی‌ماند. چگونه از خود نمی‌پرسد: ای پسر و یا دختری که بزرگ شدی، نیرویی تو را به خود متصل می‌کند تا در عین حال که دیگر کودک نیستی مراقبت باشد؛ پس امر می‌فرماید: وقتی خواستی بزرگ شدنت را اعلام کنی، با وجودِ من اعلام کن؛ اگر نکردی، تو کودکی که همیشه از ترس، به دامنِ مادرش آویزان است؛ پس می‌فرماید: تو به تکلیف رسیدی، حالا شروع کن، من در کنارت هستم، نماز بخوان، با من باش تا در سختی‌های سنت یاری‌ات کنم؛ تو پانزده ساله هستی؛ اگر دختری، چند سال است که استقلال را یاد گرفتی و اگر پسر هستی، می‌روی تا وارد آن شوی؛ پس دست‌های ناتوانتان را به من بدهید و به اوامر من توجه کنید تا زنده بودن و زندگی کردن را بعد از دوره‌ی کودکی به شما بیاموزم.
ولی قانونِ آفرینش طبق امرش به جلو نمی‌رود و اختیار، در مرکزِ عقل نفوذ می‌کند و امیالِ نفسانی، در مراکز توحیدی، شاخ و برگِ نفاق را می‌رویاند؛ ویروس‌های مهلک شروع به رشد می‌کند؛ اول علائم را اعلام می‌کند و بعد آن‌چنان به درون نفوذ می‌کند که فقط با آزمایش و عکس قابل تشخیص است.
پس این گروه سنی بیمارتر از بقیه‌ی سنین هستند؛ ویروس‌های تمایلات جنسی امانشان را می‌بُرد و این همان بیماری است که خالقشان با محبتِ بی‌دریغش در چهار چوبِ نیروی ایمان، آن را مهار کرده است؛ با اعلامِ روش‌های درمانی در کتاب آسمانی، آتشِ سرکش نفس را به آتشِ عشق به خود تبدیل نموده؛ پس اگر عکس درونتان را گرفته‌اید، مراکزِ استخوانی و اعصاب کاملاً قوی و سالم هستند؛ چون مانند نهالی محکم‌اند ولی مراکز ِاحساسی به شدت بیمار است و باید مداوا شود؛ چون قلب را بیمار می‌کند و بیماری‌اش تمام عمر و در تمام سال‌های زندگی‌اش درمان نمی‌شود و اگر درمان شود، مرتباً در معرضِ برگشت است.
پس مراقب باشید، ویروس‌هایی که در آزمایش مشخص شدند را منهدم کنید.
حالا به عکس 25 تا 40 سال نگاه می‌کنیم:
عکس‌های ارسالی به دلیل سیاه بودنِ بیش از حد، قابل رؤیت نبودند؛ چون آنچه که از آن، عکس گرفته بودید اگر از درون شکم بود، آن‌قدر گازِ مخرب داشت که عکس خوانده نمی‌شد و اگر از سَر گرفته بودید، به دلیل تکان خوردن و نفَس کشیدن، عکس از بین رفته بود. آزمایشاتِ ارسالی هم چون ناشتا گرفته نشده بود، ترکیباتش قابل درمان نبود. پس نیاز به طول درمان دارید. اول باید شکمتان را پاک کنید تا عکستان شفاف شود، بعد کمی گرسنگی را تحمل کنید تا آزمایشات، جواب درست را بدهد.
این گروه سنی تا اعلام فرصتِ بعدی فقط بیننده‌ی معالجات دو گروه دیگر باشند و از تجربه‌ی درسی‌شان استفاده کنند تا عکس و آزمایشِ ارسالی قابل بحث باشد.
گروه سنی 40 سال:
عکس و آزمایشِ شما که به مطب فرستادید:
در آزمایش، ویروس‌هایتان قابل رؤیت بود، حالا آن‌ها را منهدم می‌کنیم. داروی انهدام را سر ساعت بخورید تا نتیجه حاصل شود. برای سلامتی از ویروس‌های معرفی شده، به اوقات تعیین شده در قرآن کریم برای عبادت و نزدیکی به پروردگارِ عالم غفلت نکنید تا سر منشأ، مسدود شود و عکس‌های ارسالی هم از شکمتان به دلیل عفونت در مراکز هضم باید درمان شود؛ پس مراقبِ غذاهایتان باشید. عکسِ سرتان هم شبیه به باغ وحشی بود که قفسِ حیوانات درنده روبه روی حیوانات کوچک و بی‌آزار است و هر صبح هیبت ِحیواناتِ درنده باعث عذاب آن موجوداتِ بی آزار است؛ پس برای درمانش، امنیت حیواناتِ ضعیف را فراهم کنید.
به داروهای تجویز شده، مانند بیماری که در معرضِ مرگ است توجه کنید تا از مرگ نجات یابید. برای هفته‌ی آینده بدون ابرازِ صحبت‌های آشفته، از روندِ درمانتان صحبت کنید.
آیا نیازمند زمان بیشتری هستید تا بهبودی‌تان اثبات شود؟ اعلام کنید.
مراقب باشید اگر پا به میدان جهاد گذاشته‌اید، در پشتِ سربازانِ شجاع مخفی نشوید این عادت، زشت‌ترین نوع جهاد است؛ بیرون بیایید و بجنگید تا در راه حق کشته شوید و زندگیِ ابدی را جایزه بگیرید.
شکر پروردگار عالم را سزاست که بندگان خویش را از تباهی و گمراهی، به نورِ جاودان راهنمایی فرمود.

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود خطبه