بسم الله الرّحمن الرّحیم

هفته‌ی پنجم (درخواست بستری)

۱۱ اسفند ۱۳۸۹

26 ربیع الاول 1432 (هفته‌ی چهارم ماه ربیع الاول)

به نام نقش دهنده و صورت بخش هستی، پروردگار یکتا بحث را آغاز می‌کنیم.
سلام بر آغازی که نوید شناخت حق از باطلِ وجودمان را در خود ذخیره نموده تا نقاب از چهره‌مان برداریم، نقابی که به هزاران حیله‌ی زیبا منقش شده تا مرا که در صدد پیدا کردن خودم هستم گمراه کند.
از شما سؤال کرده بودیم که پاسخ دهید کی هستید؟ اگر توانستید چهره‌تان را معرفی کنید خود را خواهید شناخت و اگر قفلِ چراهایتان را از قلبِ غبار گرفته از مشکلات روزمره را به دست کلیدساز ماهری بدهید که تخصصش باز کردن گاوصندوق‌های پر رمز و راز است، موفق خواهید شد روزنه‌ای به طرف حق باز کنید تا خورشید جانتان فروزان شود.
حالا پاسخ سؤال‌های هفته گذشته را می‌دهیم. سؤال کرده بودیم نفر دوم کیست؟
نفر دوم نفس لوامه است که وجدان نام دارد.
نفسی که شناخته شده نیست و هر بار می‌خواهد به میدان بیاید با دلایل زیادی که برایش می‌تراشیم کنار می‌رود و مظلومانه به چهره‌ای می‌نگرد که ثروتش را با جرقه‌های نفس اماره می‌سوزاند و مددکاری را به مدد نمی‌خواهند، پس باید به دنبالش باشید و او را مانند دوست مهربانی به فضای جانتان دعوت کنید تا در سختی‌های لحظه‌ها مدد کارتان باشد. حالا نفر دوم را شناختید.
می‌خواهیم پاسخ من کی هستم را بدهیم.
خوب توجه کنید، شما که علاقه‌مند شده‌اید با ما با یک دستگاه بی‌جان ارتباط داشته باشید که چراغش با رمز روشن می‌شود، دکمه‌اش با تخصصی به کار می‌افتد و اگر دانشش را بلد نباشید مانند جعبه‌ای به درد نخور است که هر چند بهای گزافی دارد ولی قابل استفاده نیست، پس اگر علم می‌تواند مرا که می‌خواهم خودم را بشناسم با چند سؤال مطرح شده علاقه‌مند کند که به دنبال گمشده‌ام بگردم، چگونه تا کنون نتوانستم مهر و محبتم را به جانم که مونس من است در زنده بودنم، در مرگم، در گورم و در قیامتم به او عرضه کنم و بگویم:
ای جان تو زیبایی تحفه‌ی آفرینشی، آیا بهار جانت با گذشتن فصلش خزان می‌شود یا همواره بهاری است که گل‌های زیبایش بر ریشه‌ای استوار است که خزان را نمی‌شناسد و باغبانش آن‌چنان دوستش دارد که آفت در ریشه‌اش نقشی ندارد؟
پس متوجه شدید کی هستید.

اگر درمان را شروع کرده‌اید و می‌خواهید در بیمارستان سایت بستری شوید ما شما را در تخت محبتمان می‌خوابانیم تا درمان شوید، پس مجوز بستری شدن را با پاسخ به سؤالمان بدهید.
(سؤال) درخواست: من بیماری (با ذکر سن) مثلاً 30 ساله هستم که بیماری‌های خاصی در وجودم دارم، لطفاً مرا بخوابانید.
هر کس بتواند تا هفته‌ی آینده در سایت بستری شود مورد درمان واقع می‌شود و اگر نتواند از دوره‌ی درمان خارج می‌شود پس برای بستری شدن عجله کنید.

به امید رسیدن به بازوان حق

اللهم عجل لولیک الفرج

دانلود خطبه